طلوع☼

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس میکندمیخواهد ولی نمی تواند... و به یاد می آورد زمانی را که می توانست ولی نخواست...

طلوع☼

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس میکندمیخواهد ولی نمی تواند... و به یاد می آورد زمانی را که می توانست ولی نخواست...

تست هوش ساده ولی زیرکانه!


-1بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟

- 2اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟

-3 من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟

-4عدد 30 را به نیم تقسیم کنید وعدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می آید؟

 -5مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

-6 اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟

 -7 اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟

8اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

 

.

.


.


.

.

.

.

پاسخ تست ها

 

 

۱-تمام ماهها حداقل 29 روز را دارند

۲-یک ساعت (شما یک قرص را در ساعت 1 و دیگری را درساعت 1/5 و بعدی را در ساعت 2 می خورید)

۳- ساعت کوکی نمیتواند شب و روز را تشخیص دهد پس به اولین ساعت 9 که برسد زنگ میزند که ساعت 9 شب است

۴-حاصل 70 است ( تقسیم بر نیم معادل ضرب در 2 است)

۵-او 9 گوسفند خواهد داشت

۶-کبریت

۷- همان2 سیب

۸- خوب خودتونید دیگه( نام خودتان)



کپی شده از وبلاگدل آسمونی

نظرات 6 + ارسال نظر
مستانه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

سلام خسته نباشیدوب قشنگی دارید
خیلی ممنون که به نظرم احترام گذاشتین موفق باشید
بخاطره دفعه قبل پوزش

خواهش میکنم حق با شما بود.

علی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:49 http://www.saba1359.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
میلاد حضرت زهرا و روز مادر و زن را به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم
شاد باشی و سلامت

ممنون من هم به شما تبریک میگم

مهسا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
ممنون که مطلبو با ذکر منبع آوردی....دمت گرم
منم آپم گلم...بیا...نظراتم بگو

ممنون مطالبت خیلی عالیه

آرسام جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:04 http://korbal.persianblog.ir

بازم سلام ... دلم نیومد اینجارو کلیک نکنم ...... اگر زیرکانه بود شما هم زیرکانه بیان کردید خوبه نازنین

ممنون که نظر دادی

آرسام چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 http://www.korbal.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ..... حجم نوشتاری آدرس من کمتر شده است ....... لطفا به همین آدرس تصحیح بفرمایید ... ممنونم

توحید جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:05

خیلی عالی بود فقطکم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد