طلوع☼

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس میکندمیخواهد ولی نمی تواند... و به یاد می آورد زمانی را که می توانست ولی نخواست...

طلوع☼

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس میکندمیخواهد ولی نمی تواند... و به یاد می آورد زمانی را که می توانست ولی نخواست...

آخرین مدل حالگیری!

داستان

دختر جوانی از مکزیک برای یک مأموریت اداری چند ماهه به آرژانتین منتقل شد.

پس از دوماه، نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت می کند به این مضمون:

«
لورای عزیز،

متأسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم و باید بگویم که در این مدت ده بار به توخیانت کرده ام!!! و می دانم که نه تو و نه من شایسته این وضع نیستیم.

من را ببخش و عکسی که به تو داده بودم برایم پس بفرست»

باعشق : روبرت

دخترجوان رنجیـده خاطر از رفتار مرد، ازهمه همکاران و دوستانش می خواهد که عکسی از نامزد، برادر، پسرعمو، پسردایی... خودشان به او قرض بدهند و همه آن عکس ها راکه کلی بودند با عکس روبرت، نامزد بی وفایش، در یک پاکت گذاشته و همراه با یادداشتی برایش پست می کند، به این مضمون:

«
روبرت،

مراببخش،

اما هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم،

لطفاً عکس خودت را از میان عکسهای توی پاکت جداکن وبقیه رابه من برگردان.....»

  

 

منبع :سایت ایران جوک

هیچ چیز بی فایده نیست!!

طبق معمول هر هفته، خانم نسبتا مسن محلّه داشت ازجلسه موعظه برمی گشت
در همین اثنا نوه اش از راه رسید و با کنایه بهش گفت: "مامان بزرگ، تو مراسم امروز،  براتون چه موعظه ای کردند؟"

مادربزرگ مدّتی فکر کرد و سرش رو تکون داد و گفت: "عزیز، اصلا یک کلمه اش رو هم  نمی تونم به یاد بیارم"
نوه پوزخندی زد و بهش گفت:" تو که چیزی یادت نمیاد، واسه چی هر هفته به جلسه موعظه میری؟"
مادر بزرگ لبخندی زد و خم شد، سبد نخ و کامواش رو خالی کرد و داد دست نوه اش و گفت:" جون دلم اگه ممکنه بری اینو از حوض، پُرِ آب کنی و برام بیاری"
نوه با تعجّب پرسید: "تو این سبد؟ غیر ممکنه، با این همه شکاف و درز داخل سبد !" و مادربزرگ اصرار کرد :" لطفا عزیزم "
نوه غرولند کنان، سبد رو برداشت و رفت، اما چند لحظه بعد، برگشت و با لحن پیروزمندانه ای گفت:" من می دونستم که امکان پذیر نیست، ببین حتی یه قطره آب هم ته سبد نمونده !"
مادر بزرگ سبد رو از دست نوه اش گرفت و با دقت زیادی وارسیش کرد گفت:" آره، راست میگی اصلا آبی توش نیست، اما بنظر میرسه سبده تمیزتر شده، یه نگاه بنداز"