طلوع☼

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس میکندمیخواهد ولی نمی تواند... و به یاد می آورد زمانی را که می توانست ولی نخواست...

طلوع☼

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس میکندمیخواهد ولی نمی تواند... و به یاد می آورد زمانی را که می توانست ولی نخواست...

جور دیگر به مسائل نگاه کنید!

I am thankful for the husband who snoser all night, because that means he is healthy and alive at home asleep with me  

 

خدارا سپاس که تمام شب صدای خرخر شوهرم را می شنوم . این یعنی او زنده و سالم در کنار من خوابیده است.  

 . 

.

 

I am thankful for the taxes that I pay , because it means that I am employed.  

خدا را سپاس که مالیات می پردازم این یعنی شغل و در آمدی دارم و بیکار نیستم.

I am thankful for the clothes that a fit a little too snag
 ,
because it means I have enough to eat.

خدا را سپاس که لباسهایم کمی برایم
 
تنگ شده اند . این یعنی غذای کافی
 
برای خوردن دارم

 

I am thankful for weariness and aching muscles at the end
 
of the day, because it means I have been capable of working  hard.

خدا را سپاس که در پایان روز از
 
خستگی از پا می افتم.این یعنی توان
 
سخت کار کردن را دارم 

 

 

I am thankful for a floor that needs mopping and windows
 
that need cleaning , because it means I have a home.

خدا را سپاس که باید زمین را بشویم
 
و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من
 
خانه ای دارم

 

 

I am thankful for the parking spot I find at the farend of
 
the parking lot, because it means I am capable of walking
and that I have been blessed with transportation.

خدا را سپاس که در جائی دور جای
 
پارک پیدا کردم.این یعنی هم توان
 
راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای
 
سوار شدن

 

I am thankful for the noise I have to bear from neighbors ,
 
because it means that I can hear.

خدا را سپاس که سرو صدای همسایه ها
 
را می شنوم. این یعنی من توانائی
 
شنیدن دارم.

 

I am thankful for the pile of laundry and ironing, because
 
it means I have clothes to wear.

خدا را سپاس که این همه شستنی و اتو
 
کردنی دارم. این یعنی من لباس برای
 
پوشیدن دارم.

 

I am thankful for the alarm that goes off in the early
 
morning house, because it means that I am alive.

خدا را سپاس که هر روز صبح باید با
 
زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من
 
هنوز زنده ام.

 

I am thankful for being sick once in a while , because it
 
reminds me that I am healthy most of the time.

خدا را سپاس که گاهی اوقات بیمار می
 
شوم . این یعنی بیاد آورم که اغلب
 
اوقات سالم هستم.

 

I am thankful for the becoming broke on shopping for new
 
year , because it means I have beloved ones to buy gifts for
them.

خدا را سپاس که خرید هدایای سال نو
 
جیبم را خالی می کند. این یعنی
 
عزیزانی دارم که می توانم برایشان
 
هدیه بخرم.

 

Thanks God Thanks God Thanks God

خدارا سپاس...خدارا سپاس...خدارا سپاس

نظرات 4 + ارسال نظر
نونوچه یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 http://nonoche.blogsky.com

این رو قبلا خوونده بودم... ولی با این وجود دوباره خووندمش
مرسی که میاید پیشم
و شرمنده از اینکه نتونستم بیام پیشتووووووووووووووووون

ذبیح یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:10

سلام علی بلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عالی بود
بریکلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

میلاد دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:19 http://chashmanekhamush.blogsky.com

سلام علی جان
خیلی قشنگ بود
خوندمو فکر کردم و لذت بردم
علی آقا سرعت بروز شدنت خیلی زیاده ها، شرمنده من نمی تونم همیشه سر بزنم.
اما خوشحال می شم اگه یه سر به ما بزنی، من دیر به دیر بروز میشم معمولا.
بیش ما بیا...

دوست سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:20 http://morvarideziba.mihanblog.com

سلام علی
به ما هم سر بزن
morvarideziba.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد