طلوع☼

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس میکندمیخواهد ولی نمی تواند... و به یاد می آورد زمانی را که می توانست ولی نخواست...

طلوع☼

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس میکندمیخواهد ولی نمی تواند... و به یاد می آورد زمانی را که می توانست ولی نخواست...

عشق از دید افراد مختلف!!

 

 

عشق از دید حاج آقا: استغفرالله باز از این حرفهای بی ناموسی زدی؟

(جمله ی عاشقانه: خداوند همه ی جوانان را به راه راست هدایت کند)


عشق از دید یک ریاضیدان: عشق یعنی دوست داشتن بدون فرمول

(جمله ی عاشقانه: آه عزیزم به اندازه ی سطح زیر منحنی دوست دارم)
 

 

عشق از دید بقال سر کوچه: والا دوره ی ما عشق... نبود. ننمون رفت و این سکینه خانوم رو واسمون گرفت.

(جمله ی عاشقانه: سکینه شام چی داریم ...)

 

عشق از دید اصغر کاردی (در زندان): مرامتو عشقه ، عشقی
(جمله ی عاشقانه : چاقو خوردتیم لوتی)
 

عشق از دید یک دختر دانش آموز کمی بی غم: آه عزیزم کاش الان پیشم بودی، بغلم میکردی ، سرمو میزاشتی رو شونه هات                                                                                     

(جمله ی عاشقانه: دوست دارم عزیزم )

عشق از دید مادر بزرگم: این حرفهای بد رونزن، راستی این دختر اقدس خانوم خیلی دخترخانوم و باکمالاتیه، تازه تحصیل کرده هم هست 
(جمله ی عاشقانه: بریم خواستگاری)                                                                    

عشق از دید ... (خودتون میفهمید از دید کی ): عزیزم تو که عاشقمی پس چرا هزینه ی عمل کردن دماغمو نمیدی ...، واسه ناهار بریم سورنتو، سالی با دوستش هم قراره بیاد، دوست سالی واسش یه ماتیز خریده ( به قول بعضی ها دوو منگل) تو حتی حاضر نیستی واسه من که این همه دوست دارم حتی یه پراید بخری
(جمله ی عاشقانه : عزیزم گوشی سونی میخوام و ... راستی دوستت هم دارم) 
عشق از دید کسی که باراول که عاشق میشه: عزیزم باور کن حتی یک لحظه بدون تو نمیتونم زندگی کنم، تو واسم همه دنیایی
 
(جمله ی عاشقانه: فدات شم عزیزم خیلی خیلی دوست دارم )

عشق از دید کسی که بار اولش نیست: عزیزم خیلی دوست دارم ، باور کن به خاطر تو شبها با پای برهنه میخوابم

(جمله ی عاشقانه: آه عزیزم دیرم شده باید برم ) 

عشق از دید یک راننده : "رادیات عشق من از برایت جوش آمده" ،" باور نداری بر آمپرم بنگر"

(جمله ی عاشقانه: عزیزم دوست دارم... بو بو بوغ )
 

عشق از دید بعضی ها: آه خدا یعنی میشه بیاد خواستگاریم ...

(جمله ی عاشقانه : یا شابدالعظیم 1000تومن نذرت میکنم بیاد خواستگاریم ) 

عشق از دید ارازل و اوباش: عشق .. سیخی چند ، برو بچه سوسول دلت خوشه ، خونه خالی نداری...
 
(جمله ی عاشقانه: بوبوغ ... خانوم بیا بالا خوش میگذره ) 

عشق ازدید کسی که در عشق شکست خورده: عشق یعنی کشک

(جمله ی عاشقانه: برو کشکت رو بساب)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد